robi tu niekto certifikacie CE vyrobkou ?

Sobota Červenec 20 08:45:17 CEST 2013

V protokolech ze zkušebny ZCU mi píšou "Veškerá porovnání naměřených
hodnot s hodnotami požadovanými, včetně uvedení požadovaných hodnot, je
nad rámec této akreditace". Ale to porovnání tam samosřejmě je a vždycky
s nima probírám co se má měřit a podle jaké normy. Říkají že rozsah
zkoušek (u speciálních zařízení obvykle pro jednoho zákazníka) je do
značné míry závislý na tom, co chce ten zákazník.
Anděl