OT: oprava pracky

Čtvrtek Červenec 18 20:46:16 CEST 2013

  Dnes jsem se dostal k uklidu a doslo k finalizaci likvidace pracky -
par poznatku
- je na tom celkem tak 5 kilo zeleza + motor (z toho bude mit otec
radost, je to vinute kupodivu medi, zbytek hlinikova slitina ;-) Jinak
mi prijde normalne komutatorovy a pri zdimani to asi odbuzuji
- buben je zavareny v plastu, loziskum asi ani nic nebylo - nechapu co
tam hucelo. Kazdopadne ten plast je velmi krehky, po par uderech sekyrou
z toho byla hromada trsatek a buben s hrideli a loziskama ma tak 2 kg

Kazdopadne to vidim jako uzasnou optimalizaci spotrebniho zbozi, neni
tam opravdu skoro nic a na suroviny naprosto nenarocne, 90% vahy delaji
betonove bloky prisroubovane na buben, ktere zrecykluju do zakladu
neceho ;-)