Problem programovani PIC PIC16F628A - I/P

ondrak na medoro.org ondrak na medoro.org
Čtvrtek Červenec 18 11:25:04 CEST 2013

Ahoj, mam tu takovy problem..
Koupil jsem  PIC16F628A - I/P v TME. Prvni varku asi pred mesicem
20ks, ty naprogramuju bez problemu. Pak mi vcera prisla dalsi zasilka
a zadny z nich mi nejde naprogramovat. Flash se naprogramuje OK, ale
pri programovani eeprom to naprogramuje pouze prvni bajt a dalsi jsou
stale FF a nejde s tim nic udelat. Programator mi samozrejme pri
verifikaci vyhodi chybu.
Zkusil jsem nahodne vybrat 5 procesoru a delaji to vsechny..

Netusite v cem by mohl byt problem ?? Vadne MCU ?

Diky moc.

Ondra