Brake board STM32F0

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Čtvrtek Červenec 18 09:31:37 CEST 2013

Můžu se zeptat jaký problém je u F0 s SPI? Právě jsem chtěl SPI použít (připojit tam 4 datově nenáročné obvody).

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Wednesday, July 17, 2013 3:59 PM
To: HW-news
Subject: Re: Brake board STM32F0

V tom pripade neni treba zadna extra pece, tyhle procesory jsou na zapojeni zcela bezproblemove. I nejtrivialnejsi zapojeni na jednostrance vzdy fungovalo na prvni brnk. A jede v nepretrzitem provozu uz radu mesicu.

Ale dam Vam jeste jednu sanci ;-) :
procesory rady 103 stoji o nejakych 30 Kc vic. Tak pokud nedelate tech desek 100 a vice, tak to ani nepoznate. A USB je fakt docela prakticka vec. Seriovy port navic se taky hodi, ladeni v RAM je bezva, a navic na nem (na rozdil od F0) finguje dobre SPI.
Taky jsem se driv nechal zlakat cenou (byly to male serie po nejakych
20 kusech), ale do noveho projektu (zvlast v okamziku, kdy neznam presne aplikace, kam to pouziju) uz bych to necpal. Tech usetrenych
30 Kc za to nestoji.

PL