Notebook/audio/osciloskop/signální generátor ?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Středa Červenec 17 23:49:30 CEST 2013

Aha, jasně ten znám. Nicméně jsem blbec, protože původní mail
neobsahoval magické úsloví "pro Windows". Na tom noťasu co beru sebou
Linux nemám a to Raspberry zase nemá použitelnou audio část :)

Zdraví PavelK