Brake board STM32F0

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Červenec 17 18:57:31 CEST 2013

Můžu potvrdit. Podobné dilema jsem řešil nedávno, Discovery je sice
dobrý, ale když pak člověk chce někde nasadit jen procesor, musí nějak
zjistit, co je na něm zbytečné. Takže je potřeba jen zdroj, zablokovat
keramickými kondy, reset může zůstat v luftě, krystal podle uvážení. Na
domácí bastlení se kupodivu osvědčilo QFN pouzdro i když jsem musel
použít horký vzduch, jinak se nedařilo usadit. Zase není problém se
zkraty mezi nožičkami.

Mrazík