Re: (OT) Podivný ventil pro venkovní kohout

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Červenec 17 10:54:52 CEST 2013

 17.7.2013, 10:52:15

Francouzke realie neznam, ale pamatuji dobu kdy se oteviral pracovni
trh starych zemi EU pro vychodoevropany. Tehda se rikalo, ze veskerou
instalaterskou ve franciji, budou delat polaci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz