(OT) Podivný ventil pro venkovní kohout

Miroslav Kalina miroslav.kalina na styrax.cz
Středa Červenec 17 09:56:10 CEST 2013

               Zdravím,

               Omlouvám se za OT, ale doma jsem našel zazděný (!!!) ventil
pro venkovní kohout, jen mi není jasná funkce toho malého ventilu nad
hlavním (vřejmě kulovým) ventilem s červenou pákou.

               Nezná někdo něco podobnýho ? Možná to souvisí s vypouštěním
vody mimo sezónu, ale koukal jsem na to jako blázen, oba ty ventily jsou
součástí jednoho tělesa.

               Zkoušel jsem tím malým ventilkem kroutit, jediná věc, co to
dělalo, že prskala voda všude kolem.

Když ten malý kohoutek úplně dotáhnu, tak to za zadní strany stále kape.
Jestli je vypouštěcí otvor tam, asi instalatéra utluču vodováhou...

               Nevím, jestli je kaput nebo to tam má chodit. L

               Dá se třeba vyměnit jen vnitřek (kuželka?) toho malého
ventilu ?

               Nemáte nějaký odkaz na výrobce nebo prodejce, který něco
takového má ?

               Díky za rady.

               M.Kalina

               http://rescatorx.rajce.idnes.cz/Rajce#IMAG0004.jpg