Akumulatory do svitilny.

Úterý Červenec 16 09:12:40 CEST 2013

Kolik má nabíječka naprázdno? Pokud je to 50Hz trafo + usměrňovač,
může mít naprázdno třeba 15V. Dobíjení bude může být primitivní třeba
s odporem. Nakonec by to šlo i změřit mezi konektorem nabíječky a
baterií. Na takové dobíjení jsou vhodnější NiCd, ale i NiMH tam IMHO
budou dobře sloužit. Navíc pokud je ta svítilna s LEDkami, tak bych
čekal, že původní články jsou taky NiMH.

P.K.