Mereni vysky hladiny

Standa Palas stpalas na volny.cz
Úterý Červenec 16 09:08:31 CEST 2013

Kapacitní měření které jsem tu popisoval nefunguje s elektrodama zvenku
nádrže. Elektrodu musíte mít umístěnou přímo ve vodě! Žádný speciální
šváb k tomu nepotřebujete.Myslím, že jsem kdysi zkoušel použít k měření
hladiny obyčejný multimetr s měřením kapacit a fungovalo mi to. V práci
používám tyhle snímače dost často (samozřejmě tovární výroby) a nemám s
tím problém.

Standa Palas