Bluetooth pristupovy system ?

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Úterý Červenec 16 08:42:31 CEST 2013

Dělali nám jednoduchý přístupový systém. 2 terminály, 3 zámky, 3 čtečky. Celé to rozběhnout jim trvalo asi 1,5 roku. Neustále nějaké závady. Během toho prvního roku a půl byl celý systém funkční asi tak dva měsíce. Jako venkovní čtečky dali běžné vnitřní čtečky bez jakéhokoliv těsnění. Oni totiž venkovní čtečky zřejmě vůbec nemají. Když v jedné stála voda a DPS v ní byla do půlky potopená vyvrtali zespoda dírku... A tu desku vyměnili jen velice neochotně. Čtečky neustále periodicky odcházejí. U jedné kterou tolik nepotřebujeme už jsme dávno rezignovali a vypnuli ji. Ona totiž byla na bráně kterou za kterou mají zaměstnanci zaparkované své automobily. Jistě si umíte představit co se dělo když každou chvíli někdo třeba o půlnoci nemohl se svým autem odjet...

Jejich SW to je taky lahůdka. Stál pro 300 uživatel někde kolem 15000kč. Tu cenu nevím úplně přesně aby mě někdo nechytal za slovo ale řádově to tak nějak bylo. O uživatelské přivětivosti nelze moc hovořit. Hlavně konfigurace systému - to je opravdu lahůdka. A takticky není popsaná v manuálu. Na druhé straně musím uznat, že toho ten program umí docela dost a možnosti nastavení jsou velmi rozsáhlé. Teprve po zakoupení systému se dozvíte, že pokud chcete vidět minulé roky musíte dokoupit modul archivu. Docházkový program v této ceně NEOBSAHUJE Archiv !!! Jakmile ukončíte rok příjdete o jeho data. Řešením je rok neukončovat. To ovšem program zase zpomaluje. Poslední dobou se mi začíná stávat že program nenačítá nová data. Po restartu databáze se ale naštěstí chybějící data objeví. Asi už budu muset starší roky uzavřít :-(.

IKOS tuším asi 2 roky po zakoupení programu poskytuje podporu. Jaké bylo moje překvapení když po vypršení této doby program nešel spustit s tím že vypršela podpora a abych si koukal zaplatit podporu na další roky... Po mé ostré reakci mi milostivě dohráli licenčnísoubor který program umožňuje spustit. Ovšem s tím, že nejprve asi na minutu zobrazí hlášku o vypršené podpoře a nutnosti si ji znovu zaplatit a teprve pak se program spustí. Prostě neuvěřitelné.

Takže asi tak přátelé.

	Martin.