Mereni vysky hladiny

Pondělí Červenec 15 08:31:28 CEST 2013

Potřebuju řešit podobný problém, jenže nejradši bych něco s analogovým
výstupem. Pro tepelné čerpadlo voda-voda budu brát vodu ze studně. Víc
vody = vyšší topný faktor, ale může to fungovat i s polovičním průtokem.
Na vstupu TČ je trubkový výměník, který umí vodu vychladit až na 1 st.
Představuju si to tak, že když se hladina bude blížit k minimální, bude
se průtok snižovat postupně. Vodu mám v 1,3m a hloubka studně je 2,2m.
Bylo by nějaké ultrazvukové udělátko, že bych ho dal na dekl té studně?
Zatím nevím, jestli tam budu dávat ponorné čerpadlo, nebo nějaké obyč.
někam nahoru. Pokud by bylo ponorné, nebudou tomu ultrazvuku vadit
drobné vlnky na hladině od chvění toho čerpadla?
Anděl