vikend - demonstracia urychlovania v urychlovaci

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Červenec 14 12:56:36 CEST 2013

Ak by to bolo s vlacikmi, budu do seba narazat? Na rozsypanych
troskach vlacikov by sa dalo demonstrovat co sa tymi zrazkami vlastne
sleduje.
http://25.media.tumblr.com/tumblr_ltdwnjS45I1qbh26io1_1280.png

Dňa 14. júla 2013 11:14, balu na home <balu na k-net.fr> napísal/a: