OT: Kradeze elektriny

Sobota Červenec 13 12:15:21 CEST 2013

Elektormer je majetkem CEZu, ten ho dodava a instaluje. Reportaz jsem
nevidel, ale pokud to je vubec pravda tak to neplati pro vsechny moderni
elektomery. Minimalne jeden model ktery znam i zevnitr vyzaduje pro
jakekoliv zmeny kalibracnich konstant mit preplou jednu propojku, ke ktere
se bez odblombovani nedostanete.
Vsechny moderni elktronicke elektormery vzorkuji U i I s nejakou frekvenci,
typicky radove 16kHz, teoreticky by slo udelat PFC, ktery by mel vazbu na
impulzni vystup elektromeru a proud odebiral mezi dvema vzorky elektomeru
bylo by to zcela legani a CEZ by s tim nemel moc sanci neco delat.

Martin