pomoc s platbou v CR

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pátek Červenec 12 12:22:36 CEST 2013

Posli mi udaje na jpolivka kroutitko volny cz
jindra

----- Original Message -----
From: "Pavol Orszagh" <porszagh na centrum.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, July 12, 2013 12:12 PM
Subject: OT: pomoc s platbou v CR

Zdravim,

potrebujem zaplatit 400 CZK na ucet v ceskej CSOB za prihlasku na VS ( co najskor ). Mam moznost to zaplatit zo slovenskej CSOB
( ucet v CZK), ale je problem, ze pri cezhranicnej platbe nemozem zadat variabilny a specificky symbol, ktory je dolezity ( da sa
to sice vlozit do retazca identifikacie platby, ale pri automatizovanom spracovani to urcite spravne nesparuje s prihlaskou ).
Najde sa niekto ochotny ( idealne s uctom v ceskej CSOB), ktory by poslal tu sumu zo svojho uctu a ja by som mu poslal tie peniaze
z uctu alebo by som ich vlozil priamo v pobocke banky pripadne poukazkou ( v priebehu nasledujucich 2 tyzdnov budem v Cechach, len
neviem presne kedy). Prosim, kontaktujte ma privatne, nech neobtazujeme v konferencii.

Vdaka,
PO