OT: pomoc s platbou v CR

Pavol Orszagh porszagh na centrum.sk
Pátek Červenec 12 12:12:38 CEST 2013

Zdravim,

potrebujem zaplatit 400 CZK na ucet v ceskej CSOB za prihlasku na VS ( co najskor ). Mam moznost to zaplatit zo slovenskej CSOB ( ucet v CZK), ale je problem, ze pri cezhranicnej platbe nemozem zadat variabilny a specificky symbol, ktory je dolezity ( da sa to sice vlozit do retazca identifikacie platby, ale pri automatizovanom spracovani to urcite spravne nesparuje s prihlaskou ). Najde sa niekto ochotny ( idealne s uctom v ceskej CSOB), ktory by poslal tu sumu zo svojho uctu a ja by som mu poslal tie peniaze z uctu alebo by som ich vlozil priamo v pobocke banky pripadne poukazkou ( v priebehu nasledujucich 2 tyzdnov budem v Cechach, len neviem presne kedy). Prosim, kontaktujte ma privatne, nech neobtazujeme v konferencii.

Vdaka,
PO