Bezpecna vzdalenost - vedeni 22Kv

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Červenec 11 14:18:36 CEST 2013

Dne 11.7.2013 13:26, Milan Mlynarčík napsal(a):
> A to niekomu urobilo az taku radost ??
> Podla mna pri takychto veciach sa ma predovsetkym zachovat zdravy rozum pre
> kompromis.
> Kazdy chceme / potrebujeme elektrinu, plyn ...

Nejde o radost, jde o pravo. A pokud s nimi jednali stejne jako s lidmi u nas,
ani se moc nedivim.

<offtopic politika>

To je obecne chovani vsech monopolu. Dokud maji moc a mohou mackat sve partnery,
bez skurpuli to delaji a je celkem jedno jestli zdrazuji bez rozumneho duvodu
monopolizovane sluzby az o 42% nebo zneuzivaji sveho prava na pristup k vedeni v
dobe vegetacne nejmene vhodne nebo nacpou smlou o zrizeni vecneho bremene mezi
doklady k pripojce.

Pak se ovsem nesmi divit, ze nejaky takto postizeny vyuzije svoje prava v dobe,
kdy to muze udelat.

</offtopic politika>

Standa

P.S.: Za politiku se omlouvam