Softwarova implementace PLC?

Středa Červenec 10 20:30:52 CEST 2013

No obcas se podari nejaka kolize hejbajicich se casti, ale to se stava i
chybickou v pevnem programu ;-)

Je mi divne, ze nejaky takovy projekt neni, nebo aspon neni dostatecne
vyhledatelny. Pritom mi to prijde jako super vyzva, kdyby se dal do
aplikace pridat PLC modul a PLC program udelat obvyklymi prostredky...
Asi by byl nejlepsi nejaky graficky editor (treba i s moznosti psani
bloku v nejakem jazyku) ktery by vyprodukoval soubor s definici programu
(nevim, jestli je nejaky standard? ) a pak uz jen automat, ktery by ten
program realizoval, virtualni I/O AD, DA, komunikace... to uz je na PC
brnkacka. Jako bonus by se to dalo nacpat do MCU (mozna by vedla cesta
tudy? nejake realizace PLC pro MCU jsem nasel ale prisly mi velmi
nedokonale) Jen ten prevod z diagramu do nejakeho jazyka a jeho
interpretace, s PLC totiz normalne nedelam, jen na to koukam a obcas
neco malinko upravim, to by byla dobra prilezitost si to osahat ;-)