Tisk DPS predloh na HP LJ 6L

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červenec 10 15:20:32 CEST 2013

On Fri, 7 Dec 2012, Petr Simek wrote:

> Mam ted k dispozici jednu starou HP4M se skoro prazdnym tonerem, ted jsem
> sehnal i prevodnik USB-Centronics tak se na to nekdy musim podivat. Kdyby
> to nevyslo tak bych vyuzil ten Vas kontakt.

Zdravim

Jeste se vratim k tematu . Mam tiskarnu HP4M. Byl v ni vypotrebovany
toner, tak jsem ho zkusil dosypat tim praskem HP C3906A co mi tu nekdo
doporucil. Ale nefungovalo to - tisklo to porad mizerne se spatnym
pokrytim a ten zvyraznovac Abezeta s tim nic nedelal.

Ted jsem se dostal k originalnimu toneru HP 92274A a po vymene to tiskne
slusne a ten zvyraznovac na to funguje - po nastrikani to poradne zcerna
ze je to skoro nepruhledne - cerny ctverec proti slunci a kdyz pred nej
dam prst tak skoro neni videt jeho obrys.

Takze se jeste delaji tonery na ktere toluen nebo Abezeta funguje. Jen
nevim jestli ta nefunkcnost po dosypani puvodni kazety byla tim praskem
nebo ta stara tonerova kazeta uz byla nejak poskozena..