OT Re: USB voltmetr

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Úterý Červenec 9 22:17:00 CEST 2013

Což o to, v šuplíku by se našlo leccos. Ale původní tazatel chtěl něco
na prodej, nějaký bastl by ho asi nezajímal. Mám tu na logování napětí
destičku s LPC11U24, chová se jako CDC class, tedy v
Linuxu /dev/ttyACMx, což by asi v routeru chodilo a protokol se dá
přiohnout. Jenže jí potřebuju a výrobou za účelem dalšího prodeje se už
nezabývám. Schema i firmware můžu poskytnout, vyrobit se to dá i doma a
flashnout to jde bez jakýchkoli nástrojů.

Mrazíl