OT Re: USB voltmetr

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Červenec 9 20:56:05 CEST 2013

>A dalsi z ceho se mi chce ... ze zde na HW konferenci nekdo dokaze
>navrhnout takovou zhuverilost jako multimetr a k nemu prevodnik...na
 >napetovej watchdog.

Ja bych to normalne nenavrhoval, ale tazatel v podstate to chtel, multimetr

s USB, navic nekde zminil cenu do 1000Kc coz je "trosku" presvihnuto,
priznavam...

Nicmene, kolikrat to je lepsi koupit nez to nejak bastlit, kdyz to chci
hned.

Navic podobny multimetr pouzival kolega a stejnym postupem na seriak
automaticky

chrli aktualni dat co je na nem nastaveno, a je na vas jak si to
sezobete....

Ano tak mi to prijde uchylne, ale jde to za 5minut koupit a dalsich pul
hodky a mam

bash skript a muzu jit......

Zdenek Aster