OT Re: USB voltmetr

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Červenec 9 19:59:41 CEST 2013

To neni jen na Vas osobne...ale vzdycky mi prijde, ze tu nic neni
problem - da se tam mcu, par odporu, kondu, prevodnik a druhej den neni
co delat...

Zajimalo by me jak to vsichni delate...nebo to nedelate a jen se tu
teoretizuje co vsechno by se dalo kdyby se chtelo?

A dalsi z ceho se mi chce ... ze zde na HW konferenci nekdo dokaze
navrhnout takovou zhuverilost jako multimetr a k nemu prevodnik...na
napetovej watchdog.

Pokud je to tak jednoduchy tak to kolegovi nekdo snadno spichne a jeste
si vydela minimalne litr...

RV