USB voltmetr

Úterý Červenec 9 18:37:57 CEST 2013

Taky jsem zkousel, pokud ten MCU nedela uz nic jineho, tak mi to prijde
OK. Teda AD prevody by se jeste asi zvladly.
Kazdopadne emulace klavesnice je tak na hrani, na prakticke pouziti
nepouzitelne. Chvili jsem se pidil, jak tyhle HID obsluhovat z aplikace
oklikou, evidentne to jde, treba interface na e-bike je HID a aplikace s
nim komunikuje primo. Pak ale dosel cas...
VCP bude asi na implementaci moc slozite.