[OT] Xp - vykon dvou jadra

Úterý Červenec 9 16:37:48 CEST 2013

No zas kazda ptakovina nemusi bezet ve vice vlaknech, zvlast, pokud se
treba nepredpoklada, ze nekdo bude v excelu zpracovavat miliony radku ;-)
Ono zase tohle treba nebude jednoduche moc rozdelit, protoze
predpokladam, ze se to zpracovava tak nejak sekvencne a tezko se to
rozdeli na nezavisle paralelni ulohy (a stejne to pak bude pracovat asi
s jednim souborem a vzajemne se blokovat...)