[OT] Xp - vykon dvou jadra

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Červenec 9 15:59:21 CEST 2013

Tohle se dela z jinych dovodu.
Pokud totiz dochazi k tomu, ze se volaji IO operace a criticke sekce, tak OS
pak nepriradi
pro proces puvodni jadro.
Problem pak je, ze musi dojit k vyprazdeni cache jadra a nacteni dat na
druhem jadru.

V pripade dvou fyzickych CPU jsem takto dosahl zrychleni o 30% (prirazeni ke
konkretnim jadrum)
u aplikacniho serveru.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158