vzdaleny LCD monitor jak pripojit

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Červenec 9 12:01:48 CEST 2013

zrovna tohle funguje. kupoval jsem 2x po delsi dobe a pod xp i w7 ok.
jen ve virtualu XP ve win7, nevim jak na to.preci jen, USB je potvore :-).
ovladace pise tahle firma http://www.displaylink.com/, tak je to asi jen zabalenej nejakej standart pod znackou i-tec  ...
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Tuesday, July 09, 2013 11:53 AM
To: HW-news
Subject: Re: vzdaleny LCD monitor jak pripojit

Původní zpráva ze dne 9.7.2013 od Zdeněk Aster:

> i to, ze nemusite mit nekoliv grafickych karet....
> http://www.i-tec.cz/?t=3&v=145

Nechci vám tu do toho vůbec kecat, tento produkt neznám. Přesto jen jedna poznámka... Když vidím značku i-tec, tak dostávám osypky.
Několikrát jsem se spálil a už bych si nic takového neobjednal. Ani sobě, pochopitelně ani svým zákazníkům. Ne že by neměli zajímavé věci, vždycky někde nakoupí nějaké čínské produkty, zřejmě z druhé strany Číny, které třeba jiní nemají. Ale kvalita stojí za prd, ovladače stojí za prd, a jakmile kontejner doprodají, dovezou zase něco jiného a na nějakou podporu můžete vesele zapomenout.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
ICQ: 21215917, Live: clexpert na clexpert.cz, Skype: callto://clexpert ====================================================================