OT: kompatibilita atributu XP_pr_en / win7_64_cz ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Červenec 9 11:35:48 CEST 2013

Dobry den.
Po prechodu z XP na WIN7_64_pr_cz, jsem donucen delat v delphi 7 ve
virtual XP modu.
Doslo na pokus, udelat nejaky poradek ve zdrojacich/exacich za
poslednich xx let. Zjistil jsem, ze klice/atributy, co jsou prirazeny
rucne v delphi_7/xp, nejsou
videt ve win7/64/pr/cz. Proste kontrola pravym tlacitkem vlastnosti uz
neni pouzitelna. Zjistil jsem, ze treba funguje Company/Spolenost,
Produkt name/Nazev vyrobku. Ale bohuzel nemam kam napsat Release Date.
Nebo vlastne jakykoliv udaj, rucne editovaterlny, o vytvoreni sw. Psat
to do nazvu spolecnosti, nebo nazvu produktu je nic moc.
Nedokazu nic vygooglit, protoze nevim jak se to poradne jmenuje.
Zkusil jsem v WIN7 do vlastnosti pridat vsechno co zacinalo "Datum" a
pak se trefovat do nazvu v XP, jestli neco sezere, ale kulovy.
Pokud me muzete nekdo popostrcit, nebo rovnou potvrdit, ze tohle
nevybojuju, budu vdecny.
Dekuji.
tomik.