Eagle - alias ku nazvu signalu

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Pondělí Červenec 8 13:16:31 CEST 2013

Imho nic takového není.
Pokud se pletu a poslední verze něco přinesly, rád se nechám vyvést z omylu.

Například na dělení GND na analogovou, digitální (a silovou) neznám nic
jiného, než nulový odpor, nebo speciální motiv na desce.
Co se týká toho motivu, zvyknul jsem si používat pro propojení v layoutu
(přesněji v knihovně) používat samostatnou, neelektrickou vrstvu, kterou
potom přiřadím do správného gerberu. Tímhle postupem je možné dosáhnout
toho, že bude deska bez DRC chyb (což nejde, pokud je spoj přímo v
elektrické vrstvě).

Ale je mi jasné, že to není to co by pan doktor rád slyšel :-)

Jakub Ladman

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of balu na home
Sent: Sunday, July 07, 2013 3:27 PM
To: HW-news
Subject: Eagle - alias ku nazvu signalu

Zdravim,
da sa v Eagle (ver. 6) zadefinovat alias ku nazvu signalu? Mam napriklad
blok, ktory ma niekolko vystupov pomenovanych podla funkcie. Do ineho bloku
by som potreboval tento signal priviest s inym menom.
Podobne in a out konektory medzi listam.
Mal som pocit ze take nieco existovalo, ale neviem ci ti to nepletiem s inym
editorom. Vkladat doschemy prepojku (novy fyzicky komponent) nechcem.
Dik,
b.