Domovy zvoncek

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Červenec 3 10:17:25 CEST 2013

Asi to nebude to co byste chtel slyset a nevim kolik vas je v baraku,
ale domovni telefony se u nas v baraku resili tak pocitam 1x za mesic.
Kdyz se naslo jedno misto, kde byl problem tak se objevilo neco jineho -
barak mame z roku 1984.

Nakonec padlo rozhodnuti na nejake digitalni reseni - myslim, ze to umi
behat po stavajici kabelazi - od te doby je klid, vsechno funguje, je
rozumet a navic takove bonusy, ze nejsou potreba klice - kazdej byt ma
svuj kod - staci jej natukat a dvere se dole otevrou (doma vam to pipne
ze jde nekdo na vas kod do baraku) - je to skvele kdyz mate klice nekde
v tasce a nebo pro deti, ktere nemusi mit klice, kdyz si hrajou venku.

Radek Vicek