Re: OT: nalezení mobilního telefonu v horách

a e obcasny na gmail.com
Úterý Červenec 2 19:08:05 CEST 2013

Ďakujem, typ mobilu poznám, môžete napísať niečo viac? Alebo ma nasmerovať
linkom?
Polícia nejakým spôsobom zameriavala, no podrobnosti neviem a pre pokoj
duše radšej ani nechcem...
Spektrákom by to šlo, vďaka