OT Vysoušeč

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Úterý Červenec 2 10:21:34 CEST 2013

Zdravím, potřeboval bych trochu odvlhčit sklep (dle orientačního jednoduchého ručkového měřáku je vlhkost kolem 75-80%, teplota teď přes léto cca 13 stupňů, v zimě asi 7-10). Zeď se nezdá vlhká, nebo že by byla orosená. Plíseň jsem také skoro žádnou nenašel (vystříkal jsem to pro jistotu savem a ještě to přetřu vápnem). Dal by se jednoduchý vysoušeč z něčeho ubastlit? Přemýšlel jsem o ventilátoru a vhánět tam vzduch z venku nebo ten "vlhký" ven, nebo udělat nějakou nucenou cirkulaci vzduchu, ale to je prý ještě horší (asi záleží jak se to udělá), protože vzduch z venku vlivem rozdílných teplot zkondenzuje a vlhkost se tím ještě zvýší. Asi by se měla řešit příčina vlhkosti, ale než na to dojde tak bych potřeboval, aby byl sklep trochu použitelný. Nějaké tipy co bych mohl zkusit? Jaká je vůbec optimální vlhkost ve sklepě?

Díky, MG