Problem s OZ

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Červenec 2 02:56:28 CEST 2013

 2.7.2013, 2:15:20

V pripade vadne nebo poskozene patice, by pricina byla jasna - o
nejakou tu setinku mm jiny rozmer muze klidne byt tim podstatnym mezi
funguje / nefunguje.
Ale i v pripade, ze s patici je vse v poradku, si dokazu predstavit,
ze v nejakem polofunkcnim stavu, napr. ss slozka Uin blizko Uc+, si
nektere OZ jeste zachovavaji funkcnost a jine nikoliv.
A takovych stavu, kdy je OZ mimo specifikaci, si lze vymyslet celou
radu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz