Problem s OZ

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Červenec 1 22:23:35 CEST 2013

MP:
Jestli dobre koukam, tak je to napajene +/- 12V a je tam 2z200R v
serii s napajenim. Takze tam teklo neco kolem 50mA a to si myslim, ze
by mel tistak prezit a dost mozna i ten operak.

VN:
No a co se tim slozenim zmenilo?
Pocitam, ze otoceny byl jen jeden a ten uz neni mezi temi ctyrmi.
Chtelo by se rict, jestli neni nejaky vakl v pati v levem kanalu, ale
to by tam zas nehral ten OPA.
Co rika osciloskop? Projde signal za prvni z dvojce OA?

PK