Problem s OZ

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Pondělí Červenec 1 21:51:40 CEST 2013

Dobry vecer, pojal jsem bohuliby zamer vylepsit si cd prehravac NAD. Puvodni
OZ NE5532 jsem vypajel z desky a na jejich misto dal patice. A postupne jsem
zkousel ruzne OZ (puvodni 5532. NMJ4580, OPA2132, LME49860)
Nejlip se mi libily ty posledni dva. Nakonec zvitezil o fous LME49860. Jenze
se mi pri zkouseni podarilo jeden v levem kanale dat do patice opacne.
Trosku mi zatrnulo, ze jsou dve stovky v haji, ale kdyz jsem chybu napravil,
tvaril se, ze je v poradku. Prehravac hral, tak jsem ho slozil, zapojil a
ouha! Ten levy kanal ticho. Po kontrole, ze z prevodniku signal je v poradku
jsem zkusil dat do patic puvodni OZ. a ty hraly. Hraji i OPA2132, jen ty
LME49860 uz ne. Zkusil jsem ctyri a ani jeden v tom jednom kanale nehraje.
Nevite nekdo, co se mohlo polamat?
Schema je zde:
http://nevlad.sweb.cz/Ruzne/nad-c521-cd-schema.pdf
http://www.ti.com/lit/gpn/opa2132