vyroba ledek

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červenec 1 11:51:19 CEST 2013

Ono je dost vyrazny rozdiel medzi gramofonom, hoc aj klasikou na 78 otacok,

The spin coating typically runs at 1200 to 4800 rpm...
(http://en.wikipedia.org/wiki/Photolithography)

Okrem toho je ta alchymia este aj vo viskozite (teplota, zlozenie/riedenie
rezistu) a adhezii (cistota a rovnomernost povrchu).

"Antireflexne" vrstvy su problematicke kvoli viacerym faktorom - volba
materialov kvoli indexu lomu aj teplotnej roztaznosti, cena,
problematickejsie leptanie aj kontaktovanie, cena, potreba vysokej
presnosti hrubky po celej ploche waferu, cena, komplikovana priprava,
cena...

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list