OT Energetici dotahují

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Červenec 1 11:26:41 CEST 2013

Zdravim,
  je to velmi nepravdepodobne. Kdyz se podivate na muj puvodni prispevek,
(1.6., předmět: OT Frekvence sítě v poslední době), tehdy jsem si stezoval,
ze hodiny se soustavne opozduji. Dam sem log z meho prijimace EZS:

Sat May 25 07:01:39 CEST 2013
Sun May 26 07:01:33 CEST 2013
Mon May 27 07:01:17 CEST 2013
Tue May 28 07:01:27 CEST 2013
Wed May 29 07:01:39 CEST 2013
Thu May 30 07:01:52 CEST 2013
Fri May 31 07:02:00 CEST 2013
Sat Jun  1 07:02:11 CEST 2013
Sun Jun  2 07:02:03 CEST 2013
Mon Jun  3 07:01:36 CEST 2013
Tue Jun  4 07:01:38 CEST 2013
Wed Jun  5 07:01:42 CEST 2013
Thu Jun  6 07:01:45 CEST 2013
Fri Jun  7 07:01:52 CEST 2013
Sat Jun  8 07:02:02 CEST 2013
Sun Jun  9 07:02:01 CEST 2013
Mon Jun 10 07:00:08 CEST 2013 <- Serizeni
Tue Jun 11 07:00:34 CEST 2013
Wed Jun 12 07:01:10 CEST 2013
Thu Jun 13 07:01:17 CEST 2013
Fri Jun 14 07:01:15 CEST 2013
Sat Jun 15 07:01:06 CEST 2013
Sun Jun 16 07:00:54 CEST 2013
Mon Jun 17 07:00:39 CEST 2013
Tue Jun 18 07:00:55 CEST 2013
Wed Jun 19 07:01:08 CEST 2013
Thu Jun 20 07:01:10 CEST 2013
Fri Jun 21 07:01:02 CEST 2013
Fri Jun 21 07:01:27 CEST 2013
Sat Jun 22 07:00:53 CEST 2013
Sun Jun 23 07:00:33 CEST 2013
Mon Jun 24 07:00:03 CEST 2013
Tue Jun 25 06:59:33 CEST 2013
Wed Jun 26 06:59:08 CEST 2013
Thu Jun 27 06:58:54 CEST 2013
Fri Jun 28 06:58:44 CEST 2013
Sat Jun 29 06:58:43 CEST 2013
Sun Jun 30 06:58:29 CEST 2013
Mon Jul  1 06:58:14 CEST 2013

  Zpozdeni bylo hlavne behem kvetna, ze kdy uz se log nezachoval.
Domnivam se, ze ten log je pomerne presny. Pokud byste si to vynesli do
grafu, jsou tam jakesi oscilace, coz i povazuji za pravdepodobne,
uregulovat takovy system napric Evropou musi byt docela narocne.
A v obdobi rekneme mezi 10. - 21. cervnem to sice osciluje, ale prumer
to relativne drzi.
  Ovsem vsimnete si, ze od 21. cervna casovy udaj monotonne klesa (coz
znamena, ze hodiny na vysilaci jdou rychleji), a to ve sve nejstrmejsi
fazi o 30 sec/den. Pak uz se klesani zmirnilo, ale je tu dodnes.
  Jeste jednou pripominam, ze data namerena v logu vyse se s obdivuhodnou
presnosti kryji se siti rizenymi hodinami, umistenymi 100 km od objektu
vysilajiciho data zachycena v logu.

Zdravi Pavel