Re: Měřicí banánky 1mm

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Pondělí Červenec 1 10:37:15 CEST 2013

Ty asi nebudou dostečně pružné, aby vydržely opakované zasunutí a
vyndavání, případně bych se bál že pří vyndavání poškodí prokovení.

Zatím nejlepší je ten drátek co posílal odkaz P.Zahradník. Když se k
němu připájí lanko, tak by to mělo uspokojivě fungovat.

Tomáš

j> Neni to sice bananek, ale co tady tohle?:
j> http://cz.farnell.com/oxley/040-30p-kp2-silver/terminal-kinky-pin-pcb/dp/1573289

j> JURP