SMD znaceni a slon - neskutecnej chlivek...

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Leden 31 22:54:25 CET 2013

Ale no tak...

Jsou věci, pro které si chce prostě člověk zajít do normálního kšeftu a
mít je "just in time", ne?

Myslíte si, že je normální, aby člověk kontroloval, jestli zítra v
poledne bude opravdu den a ne noc?

Nebo bychom to tady měli prostě skončit, odejít někam do zahraničí a
poslední by zhasnul?

---
Jirka