Osvitovka a kompatibilita PostScriptu

Petr T p.tr na atlas.cz
Čtvrtek Leden 31 20:18:59 CET 2013

Já používám pro osvitovku tisk do souboru nějakým ovladačem "Adobe PDF v9".
Nastavím pouze DPI 2400, velikost stránky a případně zrcadlení, uložím
tisk jako *.prn soubor.
Pokud potřebuji neco inverzně (průhledné spoje) tak to napíši k
odeslaným souborům...
Před odesláním to prohlédnu v GhostView.
Nepoužívám Eagle, takže v tomto moc neporadím...

PeTr