Kde sehnat analogovou zpožďovací linku

Čtvrtek Leden 31 19:47:36 CET 2013

nějaký takový obvod mám, koupený cca před 30 lety. Dělal jsem s tím
ozvěnu. Je to CCD posuvný registr, takže navzorkovaný analogový signál
prochází zpožďovací linkou. Chodilo to celkem dobře. Sice bych moh
prohrabat sklep a pokud to najdu, kouknout co je na tom napsané, ale
nevěřím že by se ten brouk dělal pod stejným označením. Měl jsem i
knížečku kde to bylo popsané, byly tam popisy nějakých efektů pro kytaristy.
Anděl