Vybita Li-pol v mrazu :-)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Leden 31 04:36:25 CET 2013

Dobrý den všem,

Krátce po založení tématu "Li-pol v mrazu" jsem s letadlem "přistál" cca 17
m vysoko ve stromě, asi 5 m od kmenu. Tam ještě nekolik hodin svítilo a
pípalo, okolí bylo hezky osvětlené:-). Následovaly různé pokusy s házením,
kdy se občas povedl i dost silný zásah klackem, ale ani se nehnulo. Druhý
den následoval pokus o šplhání, který po značném úsilí zkončil ve 4 m ... No
a dnes při nočním výletu s podnájemníkovým psem jsem zjistil, že tam již
není. Když jsem přišel blíž (před tím bylo z dálky vidět), ukázalo se, že je
4 m vysoko. Došel jsem domů pro Al trubky a cca ve 3 h jsem se vrátil s
letadlem, které je prakticky nepoškozené, jen články měly 0,02-0,3 V.

Teď se baterie nabíjí zatím asi 10 mA, krajní články již mají kolem 3 V,
prostřední ale jen 0,8.
- Jaké jsou šance, že baterie, či alespoň ty 2 články budou použitelné?
- Jak nejlépe pokračovat s oživováním?

Děkuji,
PH