I ty Brute ? (Conrade)

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Leden 30 21:11:42 CET 2013

---------- Původní zpráva ----------

Od: Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>
Datum: 30. 1. 2013
Předmět: Re: I ty Brute ? (Conrade)

"Vždycky jsem odebíral ten jejich nejtlustější katalog Business, kde
bylo zboží, o kterém nikde moc ani nebyla zmínka, stejně tak ty jejich
modelářské katalogy apod. Prostě oni uměli sehnat leccos a bylo tam
hodně zajímavého.

Vydolovat (nemyslím zadarmo, ale prostě sehnat, já bych si těch 5 EUR
rád zaplatil) Business katalog z toho jejich přímého zastoupení se
stalo nemožným. Oni jsou prostě tak tupí, že ho dodat nedokážou.
"

He he a já vím, kde byl Tvůj Business katalog :-D Už je to pár roku, zpět,
nějakým

nedopatřením my posilali asi dva roky po sobě ten tlustý business katalog,

zadarmo ve 2 kusech,  a to jsem tam měl obrat tak určitě minimálně

10x menší než Ty :-D

Zdeněk Aster