Osvitovka a kompatibilita PostScriptu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Leden 30 18:05:45 CET 2013

Chtel bych vyzkouset nechat si udelat filmy na osvitovce.
Na zaklade informaci tady z konference bych vyzkousel
http://www.ctptisk.cz/osvit.htm
Ptal jsem se, jestli nemaji nejakou aplikaci pro test kompatibility
vygenerovaneho PostScriptu, ale nic takoveho nevedou.

Jake mate prosim zkusenosti s osvitovkama a s podklady
z Eagle? Prochazi to bez problemu nebo je treba si dat na
neco pozor?
Oni chteji format EPS. Pak to ale asi bude znamenat udelat
panelizaci uz v Eagle, nevim jestli se to nejak popere s vice
obdelniky (bounding box) v jednom souboru. Ja jsem obecne
s EPS zatim nic nedelal, tak nevim, jaka tam jsou uskali.

Nebo to tam tlacite jako PDF? To by snad taky melo jit, i kdyz
na webu to nemaji napsane. Aspon to ta slecna povidala do
telefonu. PDF, vytvorene konverzi z PostScriptu pres Ghostscript
je vektorove, tak snad tam zadny ubytek kvality nebude?

Jinak ty podminky vypadaji hodne dobre. Ta cena 45 Kc+DPH
za A4 je konecna (bal jsem se, aby nemeli nejake priplatky
za "pripravu dat" atd., jak je nekde zvykem). Kdyz se to tam posle
rano, tak odpoledne je to pry k vyzvednuti.

Diky za pripadne zkusenosti.
PL