Vyhrivaci podkryvka oprava?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Leden 30 17:26:14 CET 2013

Dobry den,

D5+D8 dava 2A prudu, co je sice obmedzene tymi dvoma odpormi, ktore
odpalia tu poistku, ale aj tak je to indikacia, ze tato ochrana moze
byt funkcna pri nejakych spinacich a rozpinacich dejoch tych spinacov.
Okrem toho si myslim, ze to ma meranie prudu riesene, ked je tyristor
vypnuty. Takze pozrel by som tie tyristory a tu BAV99. Tie tyristory
su zrejme nacate, takze chvilu funguju dobre a potom uz nie. Ale je to
iba moja domienka...

A.