I ty Brute ? (Conrade)

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Leden 30 13:04:15 CET 2013

Ja mám tuto a ta zatím drzi, tak 3mesice je sice za 475Kc.....
http://www.conrad.cz/programovatelna-termostaticka-hlavice-eq-3-k.k560307

Zdenek Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jiri Foldyna <jiri.f na foldynovi.cz>
Datum: 30. 1. 2013
Předmět: I ty Brute ? (Conrade)

"Dobrý den,

u Conrada jsem si minulý týden koupil Programovatelnou termostatickou
hlavice HSA 9001 za cca 350 Kč/kus (podobný typ jsem na podzim koupil v
Lidlu za zhruba stejný peníz), cena za 3 kusy i s dopravou po slevě 1005
Kč. No nekupte to :-)
Zatímco ty z Lidlu celkem uspokojivě fungují, z těch od Conrada po týdnu
funguje pouze jedna. Dvě už odešly do věčných lovišť - vylomené pouzdro
pohybového šroubu, který ovládá uzavírání ventilu, třetí zatím funguje.
Podle mně jde jednoznačně o konstrukční problém (plast mizerné kvality,
čemuž nasvědčují i ulámaná pouzdra pro spojovací šroubky), takže lze
očekávat analogické problémy u celé série.
Takže kdyby někdo hodlal podlehnout pokušení nízké ceny jako já,
doporučuji nákup dobře zvážit ;-)

JF