ARM a Makefile

František Burian BuFran na seznam.cz
Středa Leden 30 11:33:34 CET 2013

Výborně, díky, aspoň mám základ pro další modifikace :-)

Franta.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Michal Grunt <michal.grunt na vynet.cz>
Datum: 30. 1. 2013
Předmět: RE: ARM a Makefile

"Třeba to nekomu pomuze. Pekny, jednoduchy a prehledny makefile pro STM32F0
(rozblikani LED na Discovery) je zde http://hertaville.com/OTHERFILES/
iotogglem0.zip
Nakopírovat napr. do C:\Development\Workspace\iotogglem0

A pak je ještě nutny STM32F0-Discovery_FW_V1.0.0
http://www.st.com/internet/com/SOFTWARE_RESOURCES/SW_COMPONENT/FIRMWARE/stm
32f0discovery_fw.zip
ten je nutny zkopírovat o uroven vyse napr. C:\Development\STM32F0-Discovery
_FW_V1.0.0

Vice informaci zde
http://hertaville.com/2012/05/28/gcc-arm-toolchain-stm32f0discovery/

MG