PWM regulace ss motoru - pretizeni?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 29 20:58:46 CET 2013

Pouziva se to i treba u krokovych motoru a nebo nekterych DC serv -
vyssi napeti prave pomaha rychle nabudit civky motoru, protoze treba u
krokacu, pri rychlem prepinani fazi (coz je v podstate podobny jev jako
ta komutace s uhlikama) byste jinak vybec nedosahl jmenoviteho proudu a
tim prisel o kroutak.

Jen chci rict, ze me poznatky z realneho prumysloveho provozu nemusi
vybec korespondovat s vasim motorem o kterem nevime vubec nic - protoze
proste ty motory, ktere se pouzivaji jsou na to staveny.

Je to stejne jako kdybyste se zeptal zda asynchronak co lezi pred vama
muze bezet na 200Hz. Obecne ano - treba vreteno co mam doma na frezce
umi az 300Hz - beznej asynchronak se jednak rozlitne mechanicky a druhak
upece.

RV