PWM regulace ss motoru - pretizeni?

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Leden 29 16:46:20 CET 2013

Princip funkce DC motoru je, ze (pri zanedbani ztrat)
je indukovane napeti v kotve rovne napajecimu napeti.
Pokud to tak neni, tak se (pri DC napajeni) rozdil mezi indukovanym napetim
a napajecim napeti meni v teplo.
V dynamickem rezimu (PWM) se pak uplatnuje indukcnost kotvy a podle toho
je treba nastavit frekvenci PWM, aby nedochazelo k prekroceni
povoleneho I kotvou, jinak zacne vyrazne klesat ucinost (motor bude topit).

Tj. otazkou je, zde je frekvence PWM dost vysoka, jak je udelana
komutace (dioda, RC clanek, ...).

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158