Modul Eth PHY pro obecne pouziti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 29 15:25:50 CET 2013

Tak to zni velmi povzbudive.
Nahodou provoz jen na nejakych pin-kabelech jste ve fazi testu nezkouseli?
Na te univerzalce jste predpokladam nejak zasadne neresili vedeni kabelu
(pokus o stejnou delku, prolozeni zemi atd.).
Jak to prosim tak asi vychazelo rozmerove (tj. jak byla dlouha ta divoka kabelaz
na te univerzalce)?

Dekuji za informace.
Petr Labaj

***********************************

From: Ondřej Staněk
To: HW-news
Sent: Tuesday, January 29, 2013 3:04 PM
Subject: Re: Modul Eth PHY pro obecne pouziti

Zdravím,
jak psal David, testoval jsem zmíněný PHY modul ( DP83848 Ethernet Physical Transceiver RJ45 connector control interface Board Kit) s vývojovou deskou STM32F4DISCOVERY. Připojení PHY k vývojovému kitu jsem nabastlil na univerzální desce, PHY i STM32F4DISCOVERY byly v paticích a signály jsem spojil naletováním několika 51 Ohm resistorů. Toť vše. A kupodivu oživení proběhlo problémů a Ethernet fungoval stabilně.
Následně jsme vyrobili vlastní desku s STM32F4 a paticí pro PHY modul, schéma a deska zde:
http://umornik.ostan.cz/motorBoard.sch
http://umornik.ostan.cz/motorBoard.brd

Ondra Staněk