Modul Eth PHY pro obecne pouziti

Ondřej Staněk ostan89 na gmail.com
Úterý Leden 29 15:04:43 CET 2013

Zdravím,
jak psal David, testoval jsem zmíněný PHY modul ( DP83848 Ethernet
Physical Transceiver RJ45 connector control interface Board Kit
<http://www.ebay.com/itm/DP83848-Ethernet-Physical-Transceiver-RJ45-connector-control-interface-Board-Kit-/250893723693?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a6a6e682d#ht_1205wt_939>)
s vývojovou deskou STM32F4DISCOVERY. Připojení PHY k vývojovému kitu
jsem nabastlil na univerzální desce, PHY i STM32F4DISCOVERY byly v
paticích a signály jsem spojil naletováním několika 51 Ohm resistorů.
Toť vše. A kupodivu oživení proběhlo problémů a Ethernet fungoval stabilně.
Následně jsme vyrobili vlastní desku s STM32F4 a paticí pro PHY modul,
schéma a deska zde:
http://umornik.ostan.cz/motorBoard.sch
http://umornik.ostan.cz/motorBoard.brd

Ondra Staněk